dziewczyna w łóżku pisze na laptopie
na topie

Popularne blogi modowe, czyli moda w sieci i jej liderzy!

Blogi modowe od dawna cieszą się ogromną popularnością. W Polsce jest kilka sławnych szafiarek, których nazwiska wszyscy znamy. Wśród nich warto wymienić Kasię Tusk, Tamarę Gonzalez Pereę, Julię Kuczyńską, Jessikę Mercedes Kirschner, czy Karolinę Gliniecką. Jednakże to nie wszystkie blogerki, które chętnie dzielą się swoimi stylizacjami z czytelnikami. Poniżej omówione zostanie kilka równie popularnych, które są inspiracją dla dziesiątek i setek tysięcy osób.

logo beauty fashion shopping

Beauty.Fashion.Shopping

Autorką bloga Beauty Fashion Shopping (http://beauty-fashion-shopping.pl) jest Paula Jagodzińska. Jak sama pisze o sobie: „Moda to dla mnie już nie tylko hobby ale część życia”. Jednakże na blogu oprócz zdjęć stylizacji, recenzji akcesoriów, biżuterii i butów, znajdziemy także wpisy poświęcone dbaniu o urodę, makijażowi, a także podróżom, które również są pasją autorki, czy też książkom, które chętnie czyta i dzieli się przemyśleniami na ich temat. Wśród poruszanych tematów wymienić warto także sport, film i lifestyle.

Blog Beauty Fashion Shopping powstał w styczniu 2011 roku. W pierwszym wpisie autorka napisała: „Postanowiłam założyć bloga o tym co my kobiety lubimy najbardziej : zakupy, moda, kosmetyki…”. Mimo, że w tym czasie było już w sieci wiele podobnych stron, Paula Jagodzińska odniosła sukces. Z informacji podanych na jej stronie wynika, że miesięcznie odwiedza ją około 90 tys. Unikalnych odwiedzających.

Sukcesem Pauli Jagodzińskiej jest nie tylko szeroka rzesza czytelniczek, ale także marki, z którymi weszła we współpracę. Wśród nich wymienić można chociażby Pandorę, Vichy, Niveę, Tous, Bellisimę, Pantene, Sarenzę, Swissa, Rimmela, Douglasa, Diora i wiele innych, także tych spoza mody i urody.

Blog Beauty Fashion Shopping ma swój fanpage: https://www.facebook.com/paula.jagodzinska/, który polubiło już ponad 178 tys. osób. Pojawia się na nim wiele postów, zdjęć, filmików i linków, które są chętnie lajkowane, komentowane i udostępniane. Paula Jagodzińska prowadzi także konto na Instagramie: https://www.instagram.com/paula_jagodzinska, gdzie ma już 166 tys. obserwujących. Publikowane zdjęcia są migawkami z codzienności, podróży, a także prezentacją nowych ubrań lub akcesoriów. Paulę Jagodzińską możemy także zobaczyć na YouTube. W czerwcu 2016 roku opublikowała film o swoim codziennym makijażu. Dzięki temu zyskała ponad 2 tys. subskrypcji. Być może kiedyś pojawi się więcej nagrań. Autorka bloga Beauty.Fashion.Shopping jest też bardzo aktywna na Snapchacie. Według hash.fm zajmuje 87. miejsce wśród najpopularniejszych. Ma prawie 24 tys. widzów.

logo pani ekscelencja

Pani Ekscelencja

Katarzyna Pytel, znana w sieci jako Pani Ekscelencja (http://paniekscelencja.com) uważana jest za jedną z pierwszych blogerek modowych. W sieci pisze się o niej także, że ma najlepsze ciało wśród innych. Swoją przygodę z blogosferą zaczęła w maju 2009 roku. To, na co dzisiaj narzekają jego czytelnicy to fakt, że publikuje swoje wpisy bardzo rzadko, bo najczęściej tylko raz w miesiącu. Mimo to, sława Pani Ekscelencji nie maleje. Styl Katarzyny Pytel jest dość oryginalny, nieco rockowy, który ma swoje zwolenniczki. Wyrazu nadają jej długie, rude włosy i ciemny makijaż.

Blogerka ma na swoim koncie współpracę z marką H&M, Reebok Classic, ARTDECO, Nike, Reserved, Rivel Island, Levi’s i wielu innych. Potrafi z ich produktów stworzyć niebanalne zestawy, dlatego tak często ma takie wyzwania.

Oczywiście, blog Pani Ekscelencja ma swoje konto na portalu Facebook: https://www.facebook.com/PaniEkscelencja-281217003930/. Polubiło go ponad 132 tys. osób. Najczęściej linkuje na nim do zdjęć, które umieszcza na swoim Instagramie: https://www.instagram.com/paniekscelencja. Tam obserwuje ją 197 tys. obserwujących. Umieszcza na portalu wiele zdjęć z wyjść na miasto, podróży i spotkań. Sporą część wpisów stanowią także fotografie kosmetyków, ubrań i akcesoriów. Na kanale na YouTube ma prawie 7 tys. subskrypcji. Umieściła tam zaledwie 4 filmiki. Na Snapchacie także jest aktywna. Ma 73. miejsce, czyli ponad 28 tys. widzów.

logo fashionelka

Fashionelka

Eliza Wydrych założyła bloga: http://fashionelka.pl/ w październiku 2009 roku. Od tamtego czasu jego popularność stale rośnie. Jednakże nie jest to tylko i wyłącznie blog o modzie, ale także o tym, jak dbać o urodę i podróżować. Znajdziemy na stronie również wpisy o psychologii, urządzaniu wnętrz i gotowaniu. Oczywiście królują te o trendach i mają one najwięcej wyświetleń oraz komentarzy. Oprócz wpisów na blogu znajdziemy także zakładkę vlogi. Na tej podstronie umieszczane są filmy o różnorakiej tematyce.

Mimo sporej popularności, w porównaniu z wcześniej omówionymi blogerkami, Fashionelka ma tylko 70 tys. polubień na Facebooku, na którym w przeważającej większości pojawiają się linki do wpisów na blogu. Link do strony: https://www.facebook.com/fashionelka.

Fashionelkę znajdziemy także na Instagramie (https://www.instagram.com/elajza/). Najwięcej na nim zdjęć z podróży, których autorka odbywa wiele w ciągu roku. Oczywiście fotografuje także wiele akcesoriów, markowych dodatków i ubrań. Na Profilu pojawiło się ponad 3 tys. wpisów. Konto Fashionelki obserwuje ponad 33 tys. osób.

logo style digger

Style Digger

Joanna Glogaza, autorka bloga Style Digger (http://styledigger.com) sama o sobie pisze, że jest nie tyle blogerką modową, co „edukatorką odzieżową”. Dlaczego? Jest zwolenniczką slow fasion, o której pisze już od 2008 roku. Według niej lepiej jest kupować mniej, a lepszej jakości ubrań i na co zwracać uwagę podczas zakupów. Blog ten w zasadzie nie jest tylko i wyłącznie o ubieraniu, ale także o codzienności, książkach, filmach i podróżach.

W 2015 roku Joanna Glogaza wydała książkę SLOW fashion, która została bestsellerem, gdyż sprzedało się jej ponad 20 000 egzemplarzy. Zebrała w niej wszystkie swoje przemyślenia dotyczące mody, które sukcesywnie prezentowała na blogu.

Rok później wydała książkę SLOW life. Zwolnij i zacznij żyć o celebrowaniu codzienności, czyli zwolnieniu tempa w życiu. Zachęca w niej do nieodkładania życia na później.

Joanna Glogaza wraz z mamą stworzyła markę Lunaby, która ma w ofercie bieliznę nocną dla kobiet, szytą w Polsce z najwyższej jakości materiałów.

Autorka bloga Style Digger jest bardzo lubiana przez internautów. Ma ponad 35 tys. polubień na Facebooku (https://www.facebook.com/styledigger), a na Instagramie (https://www.instagram.com/joannaglogaza/) ponad 20 tys.. Jej zdjęcia możemy oglądać także na Pintereście (https://pl.pinterest.com/styledigger/).

logo szafa sztywniary

Szafa Sztywniary

Blog Szafa Sztywniary: http://szafasztywniary.blogspot.com/ działa od czerwca 2007 roku. Początkowo był poświęcony tylko ubraniom i stylizacjom, a z czasem – stał się bardziej ogólnotematyczny.

Mimo, że nie jest tak znana, jak Maffashion, piszą o niej w prasie i w Internecie. Ma dość specyficzny styl, nieco retro. Konto facebookowe bloga (https://www.facebook.com/szafasztywniary/) polubiło ponad 22 tys. użytkowników. Na Instagramie: (https://www.instagram.com/szafasztywniary/) obserwują ją 12,2 tys. osób. Tam publikuje wiele zdjęć zarówno stylizacji, jak i przestrzeni miejskiej, czy z podróży. Jej fotografie zobaczymy również na Pintereście.

logo styloly

Styloly

Styloly, czyli Aleksandra Marzęda prowadzi swojego bloga (http://www.styloly.com/) od 2010 roku. W dużej mierze miał on służyć pokazywaniu szerszej publiczności jej eksperymentów modowych. Dzisiaj jest to strona bardziej ogólnotematyczna, gdyż Styoly pisze także o urodzie, fryzurach, podróżach, urządzaniu własnego mieszkania i innych życiowych sprawach.

Oprócz bloga, Aleksandra Marzęda prowadzi Facebooka (https://www.facebook.com/styloly/) i Instagram. To tam bije rekordy popularności. Pierwszy z portali polubiło ponad 161 tysięcy osób, drugi – 114 tys.. Jak widać, jest wiele zwolenniczek tak klasycznego, ale jednocześnie dziewczęcego stylu. Na Instagramie: https://www.instagram.com/styloly/ publikuje nawet kilka razu w ciągu dnia – wszystkie fotografie są dobrze przemyślane. Pomiędzy tymi ze stylizacjami i z życia codziennego, znajdziemy także reklamowe, jednakże świetnie się w nie wtapiają. Styloly można obserwować także na Snapchacie (styolyblog). Relacjonuje tam swoje dni, pokazuje co dostała w paczkach od sponsorów.

logo deynn

DEYNN

Niewątpliwym odkryciem dla wielu jest fakt, że dzisiaj nawet nie tyle blog, co portale społecznościowe, mogą przynieść popularność. Tak jest w przypadku Marity Sürmy, która swojego bloga http://deynn.blogspot.com prowadzi od 2011 roku. Publikuje na nim swoje pomysły DIY, stylizacje. Z roku na rok coraz bardziej dopracowane i… sponsorowane. Dzisiaj Marita słynie z pięknej, wyćwiczonej sylwetki, którą zawdzięcza Danielowi Majewskiemu, który jest jej trenerem personalnym i narzeczonym.

W przypadku blogerki sławę przyniosła jej aplikacja Snapchat, gdzie w filmikach dzieliła się bardzo osobistymi sprawami oraz zdjęciami jej wyćwiczonego, wytatuowanego ciała. Te same zdjęcia można oglądać na Instagramie. DEYNN pokazała wszystkim, że morderczymi treningami i odpowiednią dietą można osiągnąć cel, jakim jest szczupła, umięśniona sylwetka. Przeszła ogromną metamorfozę, której efekty zostały udokumentowane. Na Instagramie (https://www.instagram.com/deynn) blogerka ma aż 707 tys. obserwatorów.

Razem z partnerem prowadzi vloga na YouTube, stronę internetową https://deynn-majewski.pl/, konto na Instagramie i Facebooku. Tam ukazuje się wszystko – od stylizacji DEYNN, poprzez plany treningowe i dietetyczne, które można wykupić, przepisy – przygotowywane przez Damiana Kordasa z programu Masterchef, aż po zakładkę ze zdjęciami metamorfoz czytelników.

logo alicepoint

Alicepoint

To, co warto napisać o blogu http://alicepoint.com to przede wszystkim to, że jest niezwykle czytelny, minimalistyczny. To strona bardziej do oglądania niż czytania. Mało na niej tekstu, więcej zdjęć. To, co może przeszkadzać to także fakt, że wpisy są po angielsku. Styl Alicji Zielasko jest dość osobliwy, nie każda dziewczyna się w nim odnajdzie. Warto go poznać.

Na Facebooku (https://www.facebook.com/Alicepoint.official/) Alicja ma blisko 60 tys. polubień, a na Instagramie (https://www.instagram.com/alicezielasko/) – 50,2 tys. obserwatorów. Prezentowane zdjęcia to nie tylko jej stylizacje, ale też kadry z codzienności, pokazów mody i wiele, wiele innych inspiracji.

logo jestem kasia

Jestem Kasia

Kasia Szymków (Gorol), autorka bloga http://www.jestemkasia.com/ znana jest nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Zdjęcia jej stylizacji ukazują się w wielu magazynach na całym świecie. Jej styl najlepiej określić mianem vintage. Łączy hippie, lata 50., 60. i 70. Na blogu prezentuje nie tylko swoje stylizacje, ale także zdjęcia z licznych podróży.

Profil Kasi na Facebooku (https://www.facebook.com/JestemKasiaBlog) polubiło ponad 95 tys. osób. Prezentowane zdjęcia są powtórzeniem tych z bloga i Instagrama, jednak to, na co warto zwrócić uwagę to fakt, że Kasia odpisuje na wiadomości i komentarze. Widać więc, że dba o stały kontakt z czytelnikami. Na Instargramie (https://www.instagram.com/jestem_kasia/) Kasię obserwuje 151 tys. osób. Widać więc, że wiele osób chce czytać, co u niej i oglądać kadry z jej życia. Na YouTube możemy zobaczyć także kilka filmów, które nagrała Kasia Szymków.

logo cajmel

CAJMEL

CAJMEL to blog Karoliny Ościk, który prowadzi od grudnia 2010 roku. Na stronie http://www.cajmel.pl/ znajdziemy wpisy ze zdjęciami stylizacji, a także z podróży. Więcej w nich zdjęć niż treści, ale czytelniczki zapewne cieszy, że blogerka umieszcza informacje o pochodzeniu danych elementów garderoby, a także linki do takich samych lub podobnych produktów. Styl Karoliny jest bardzo minimalistyczny, surowy. To klasyka w czystej postaci, w której dominuje biel, czerń i kolory ziemi.

Oczywiście blog Karoliny ma także swój fanpage na Facebooku (https://www.facebook.com/cajmel.official), który zdobył ponad 89 tysięcy polubień. Pojawiają się na nim posty zachęcające do odwiedzin bloga, Instagrama, ale także zdjęcia jej „lumpeksowych łupów”. Zdarza się też, że poleca ubrania, które okazyjnie można gdzieś zakupić. Taka inicjatywa cieszy internautów.

Na Instagramie: https://www.instagram.com/cajmel/ znajdziemy za to więcej zdjęć z codzienności: posiłków, spacerów, podróży, ale także elementów garderoby. Profil obserwuje ponad 69 tysięcy osób. Karolinę można także oglądać na Snapchacie. Odnaleźć ją można pod loginem cajmel_official.

Poprzedni Artykuł Następny Artykuł

Podobne artykuły

3 komentarze

  • Reply Marylka 4 listopada 2016 at 10:53

    Nie mam swoich ulubionych blogów modowych, ale często szukam inspiracji w sieci. Dla mnie liczy się także samo podanie czyli to jaką formę ma dany blog. Zwracam uwagę na piękne zdjęcia i opisy, na podpowiedzi i porady.

  • Reply uliss 21 czerwca 2017 at 10:15

    O, ciekawe strony, naprawdę, większości z nich nie znałam, ale i moje zainteresowanie modą nie jest na tak dużym poziomie, ale chętnie się zapoznam.

  • Reply JoJo 18 lipca 2017 at 11:23

    Blogów modowych w sieci z pewnością nie brakuje, a wymienione tutaj zdecydowanie cieszą się popularnością, ale nie są jedyne. Jest w czym wybierać i czym się inspirować w modzie.

  • Leave a Reply